Op dit blog lees je alles over de "Buiten-bewoners" van een Buitenpaardslokatie

zaterdag 5 november 2011

Chaamse bossen

Vandaag weer eens bijgepraat met Miranda, mijn oud-bijna-buurmeisje en voormalig endurance-maatje. Te paard in de prachtige Chaamse bossen. Twee uurtjes stap, draf en wat galop. Sophie vond het geweldig. 's Morgens stond ze binnen 5 minuten op de trailer en gedurende de rest van de dag was ze een modelpaard. Totdat we weer gingen laden. Kayleigh stond er zo op (we waren allebei apart met trailer) maar toen Soof. Ze deed het gewoon NIET. Uiteindelijk met twee longerlijnen en veel handigheid en geduld van Miranda, stond ze. Maar niet voordat ik, heel onhandig, met mijn vingers klem kwam te zitten tussen het touw, de stang en 500 kg paard. Even dacht ik echt van mijn stokje te gaan van de pijn maar uiteindelijk kwam ik los. Daarna besloot Sophie toch maar de trailer op te komen. Ze had vast gevoeld dat ik in gedachten al gehaktballen van haar aan het draaien was!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten