Op dit blog lees je alles over de "Buiten-bewoners" van een Buitenpaardslokatie

zondag 17 juni 2012

Soof ziek

Het lijkt wel of we een abonnement bij de dierenarts hebben (en voor de tweede keer op zondag) want Sophie is echt niet in orde. Op zaterdag viel me al op dat ze overdag in de wei lag (als ze 's nachts op stal staat doet ze dat eigenlijk nooit) en op zondag zag ik op enig moment dat ze weer lag en niet meer op wilde staan. Haar achterhand wilde niet mee. Ik schrok me rlt. Haar buik van pijn opgetrokken en versnelde ademhaling. De opgetrommelde weekend dierenarts wist zich er ook geen raad mee. Bevangen? Koliek? Duidelijk dat ze veel pijn had en ook verhoogde temperatuur. Bloed afgenomen. Pijnstillers gekregen om de tijd te overbruggen totdat mijn eigen dierenarts op maandag zou kunnen komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten