Op dit blog lees je alles over de "Buiten-bewoners" van een Buitenpaardslokatie

donderdag 28 juni 2012

De osteopaat erbij, Michael Hamerslag

De afgelopen week me suf verzonnen. Sophie is van de medicijnen af (weer opnieuw met grasmasker op) en we hebben haar voorzichtig weer opgepakt maar ik vind dat die achterhand niet goed meekomt en ook Kelly voelt het bij een Shiatsu behandeling, ze is nog niet goed. Omdat een poosje terug iets in de wei gebeurd is waardoor een grote hoekpaal in het midden afgebroken is, vraag ik me af of Sophie daar met een glijpartij of trap naar Charlie zichzelf beschadigd heeft. Ik besluit, na overleg met Nanda van Gestel, Michael Hamerslag te bellen, een kundig paardenosteopaat. Uiteindelijk bleek tijdens de behandeling dat Sophie in de kreukels lag door trauma van buitenaf. Hij heeft alles weer op zijn plaats gezet en Kelly en mij instructies gegeven voor de komende weken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten